Özel Anka Erkek Öğrenci Yurdu

Kapasite 74
Web Adresi www.ankaerkekyurdu.com , www.yurtanka.com

YURT HAKKINDA

Anka Erkek Öğrenci Yurdu başkentin en önemli sosyal ve kültürel mekanlarının merkezi Kızılay’da faaliyet göstermektedir. Yurt Anka kendisine ilke olarak; demokrat, hümanist, duyarlı, aydın, entelektüel olmayı seçmiştir. Birlikte yönetim felsefemiz anlayışımızın temel ilkesidir. Bilimle aydınlık geleceğe ulaşılacağımıza inanıyoruz.

Hizmetler, İmkanlar ve Standartlar

Yurdumuzun toplam kapasitesi 74 olup; bir, iki üç ve dört kişilik odalarımızda öğrencilerimize 5 yıldızlı otel konforunda hizmet vermekteyiz. Açık büfe sabah kahvaltısı, 4 yada 5 çeşitten oluşan akşam yemeği menüsü sunuyoruz. Tüm yurtta kablosuz internet bağlantısıyla her yerde dünyaya bağlanmalarını sağlıyoruz. Ayrıca tek kişilik odalarda müstakil tuvalet ve banyolarımız vardır. Öğrencilerimize yurdumuza özel kafeteryamızla günün yorgunluğunu, stresini atabilecekleri bir imkân sunduk. Geniş menülü kantinimizle, kafeteryamızda 106¨ LCD televizyonda maç izleyen öğrencilerimiz atıştırmalıklarını da rahatlıkla temin edebiliyorlar. Teras kattaki yemekhanemizle sabah kahvaltıları ve akşam yemeklerini restoran havasında yaşamalarını sağlıyoruz. Geniş lobimiz ve çoklu sosyal alanlarımızla eğlenceli bir sene geçirmelerini istiyoruz. Aydınlık, ferah, rahat ders çalışma salonumuzda öğrencilerimizin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılarken onların üniversite eğitimleri boyunca okullarının en başarılı öğrencileri olması için her türlü imkanla destekliyoruz. Etüt salonumuzun haricinde öğrencilerimiz odalarında da rahatlıkla ders çalışmaları için tüm odalarımızda odalardaki kişi sayıları kadar çalışma masası bulunduruyoruz.

Avantajlar ve Etkinlikler

Öğrencilerimizden birkaç görüş sunalım: YurtAnka’dan 10 dakikalık kısa bi yürüyüşle kızılaya çıkabiliyoruz. İstediğmiz filmi istediğiniz sinemada yurttan 10 dakikalık mesafede izleyebiliyoruz. İstersek yurdun hemen yanındaki kurtuluş parkında halı saha maçı yapabiliyoruz, istersek yurttan yöneticilerle efes fener basket maçını izlemeye gidebiliyoruz. Spor salonlarıyla, kitapevleriyle, mağazalarla hatta kpss kurslarıyla yapılan anlaşmalarla kendimizi ayrıcalıklı hissediyoruz. Yurttayken kendimizi evimizde gibi hissediyoruz “ineyimde kafeteryada tavla oynicak birileri vardır” diyebiliyoruz. “Geniş Aileyi” Trabzon Fener maçını kafeteryada tüm yurtla beraber izleyebiliyoruz. Bilal abiyle nargile içmeye parfüm almaya gidebiliyoruz ya da kız arkadaşımızdan yediğimiz tekmeden sonra Bilal abinin nasihatleriyle kendimize geliyoruz.
YurtAnka’da hiçbir etkinliğe zorlanmazsınız. Gün gelir Tiyatroya gidersiniz tüm yurtça, gün gelir ağaç dikmeye. Basket maçıda izleriz beraber, çorbacıda da bulabiliriz kendimizi 10 kişi gecenin bi yarısında. Yazın yüzmeye gideriz, kışın kartopu oynamaya. Gün gelir hepimiz el ele veririz köşedeki teyzenin çorbası kaynasın, diye o çorbada bizimde tuzumuız olsun diye e Allah ne verdiyse artık…

YURT GÖRSELLERİ

Tanıtım Videosu

HENÜZ TANITIM VİDEOSU EKLENMEMİŞ!

Fotoğraflar

UFUK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAÇLA 30 DK
YILDIRIM BEYAZIT ÜNİ. ETLİK KAMPÜSÜ ARAÇLA 25 DK

Yurda Mesaj Gönder

Güvenlik Kodu CAPTCHA kullanmak için, Really Simple CAPTCHA eklentisini yüklemiş olmanız gerekir.

Yorum yok “Özel Anka Erkek Öğrenci Yurdu”

Yorum Yap

Yorum yapabilmek için giriş yapın.